• RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

TENTANG DIRIKU

My photo
Sahabat, inilah aku, seorang manusia yang jauh dari sempurna Tolong, jangan berharap atau bahkan bergantung pada diriku Aku tak bisa memberi apa yang kau inginkan Aku tak bisa menjamin kebahagiaanmu Aku tak bisa terus berada di sampingmu Berharaplah pada RABB yang Maha Sempurna Bergantunglah pada RABB yang Maha Agung Kelak kau akan bertambah kuat Karena kau telah berpegang teguh pada tali ALLAH yang tak akan pernah putus ALLAH yang akan Menguatkanmu ALLAH yang akan Menyokongmu ALLAH yang akan Membantumu ALLAH yang akan Berada di sampingmu ALLAH yang akan Menjamin hidupmu Bukan manusia seperti diriku...

UKHWAH ITU INDAH



POST TERKINI

Followers

ASSALAMU'ALAIKUM

Mulakan harimu dengan kalimah cinta Bismillah...

DAN JANGAN LUPA

Berselawat Ke Atas Nabi Junjungan Rasulullah SAW

APA KHABAR SEMUA

Moga semuanya sihat walafiat

SELAMAT DATANG KE BLOG QASHASH

Moga sama beroleh manfaat

UKHWAH FILLAH

Sebarang komen dan nasihat amat saya hargai

kalu layan iklan thailand mst diorang akan selitkan unsur2 lawak@jenaka..so ni adalah salah satu promosi untuk kesihatan fizikal sangat menarik dan kelakar..yg penting sangt kreatif..

Leave a Reply